UYDU FREKANS AYARLARI NASIL DEĞİŞTİRİLİR? AŞAMA AŞAMA ANLATIM

28 Eki

yeni frekanslar STV HİLAL TV TV 5 TGRT TV YUMURCAK KRALÇAY TRT KANAL TÜRK DIJITURK HABERTÜRK CNN KANAL 7 KANAL D STAR TV FOX ATV

Tv Kanal Listesi PDF formatında indirmek için tıklayın
Radyo Kanal Listesi PDF formatında indirmek için tıklayın

Eğer başarılı oldunuz yada bir sorunla karşılaştıysanız lütfen bizimle paylaşınız.

Frekans değişikliği işlemi için çanak anten ayarı gerekmediği için anteninizin konum ayarıyla oynamayınız. İzleyicilerin TÜRKSAT üzerinden televizyon izleyebilmesi için otomatik tarama işleminin TÜRKSAT prom kanalından yapılması gerekiyor.

1- Ana menüye girebilmek için ; uzaktan kumandanızda ‘Menü’ veya ‘ setup ‘ yazan düğmeye basınız .

2- Uydu alıcısı marka modeline göre; ‘Kanal Arama’, ‘Kanal Ekleme” gibi menülerden hangisi beliriyor ise yukarı-aşağı tuşlarıyla “Ok”a basınız.

3- Açılan pencerede yine uydu alıcısının marka modeline göre; ‘Alış Frekansı’ ‘Uydu Frekansı’ seçeneklerinden biri belirecektir. Yukarı-aşağı tuşlarıyla o seçeneğin üstüne gelip kumandada bulunan rakam tuşlarını kullanarak TÜRKSAT Tanıtım Kanalının yeni frekansı olan ’12731 ‘ değerini girin.

4- Yine aynı pencerede ‘Sembol Oranı’ olacaktır. Yukarı-aşağı tuşlarıyla o seçeneğin üstüne gelip ’3333′ rakamını girin. 5 haneli ise ’03333′ü deneyin.

5- Yine aynı pencerede bulunan ‘POL’ şeklinde bir yazının üstüne gelip sonra sağ-sol ok tuşlarıyla ‘V ‘ ya da ‘Dikey’ olacak şekilde değiştirin.

6- Yine aynı yerde bulunan ‘FEC’ değerini değiştirmek için yukarı-aşağı tuşlarını kullanarak o seçeneğin üstüne gelip sonra sağ-sol ok tuşlarıyla ’3 / 4′ seçilmelidir. Bazı uydu alıcılarında bu değerin girilebileceği bir alan bulunmamaktadır.

7- “Network Arama” seçeneği “ON” ya da “Açık” konumu işaretlenmelidir.

8- Son olarak ‘OK’ tuşuna basarak TÜRKSAT Tanıtım Kanalının yeni Uydu parametrelerini kaydetmiş olacaksınız.

148 Yanıt to “UYDU FREKANS AYARLARI NASIL DEĞİŞTİRİLİR? AŞAMA AŞAMA ANLATIM”

  1. AHeplyLiewly 15 Mart Cumartesi 2014 5:30 #

    Как дела?:)

  2. Biargilla 20 Ocak Pazartesi 2014 4:32 #

    reg reg reg
    reg reg reg
    reg reg reg
    reg reg reg

  3. PhostePex 8 Ocak Çarşamba 2014 18:15 #

    reg reg reg
    reg reg reg
    reg reg reg
    reg reg reg

  4. SpooryApesy 11 Aralık Çarşamba 2013 17:21 #

    reg reg reg
    reg reg reg
    reg reg reg
    reg reg reg

  5. amcukvuran 1 Aralık Pazar 2013 12:39 #

    Sktir git ulan gerçekler cesaret izler miş.Gerçekleri bilmek ;
    Güven
    Özveri
    Tecrübe ister

  6. Coonigimbmync 27 Kasım Çarşamba 2013 3:34 #

    reg reg reg
    reg reg reg
    reg reg reg
    reg reg reg

  7. jackpronin 26 Kasım Salı 2013 12:41 #

    hello

  8. moidoPoix 22 Ekim Salı 2013 4:07 #

    reg reg reg
    reg reg reg
    reg reg reg
    reg reg reg

  9. Ingafronee 18 Temmuz Perşembe 2013 16:10 #

    Like a crazy Microsoft!

  10. ufuk 22 Mayıs Çarşamba 2013 14:47 #

    Bizim uyduda sadece FEC değeri değiştirilemiyor söylediklrinizi adım adım yaptım fec yok

  11. eviviprornets 6 Mart Çarşamba 2013 17:50 #

    reg reg reg
    reg reg reg
    reg reg reg
    reg reg reg

    • aziz 2 Mayıs Perşembe 2013 8:41 #

      Yumatu marka disiviri naslL ve butun kanaLarl siLindikten sonra yukLiyebiLirim

  12. Galfslulk 1 Kasım Perşembe 2012 15:05 #

    Test

  13. VefVieliGox 22 Ekim Pazartesi 2012 20:49 #

    Fireboard

  14. SitCoapfloota 22 Ekim Pazartesi 2012 11:41 #

    Message

  15. Onur 21 Eylül Cuma 2012 11:28 #

    Fabrika ayarlarına döndüm şimdi kanalların hepsi gitti kanal arama yapıyorum ama 1 tane bile kanal çıkmıyor yayın yok kanal yok daha doğrusu yardım eedebilecek olan varmı

  16. Berzan 29 Şubat Çarşamba 2012 18:08 #

    Slm şimdi tursat daki kanallar güzel çekiyor ama başka bi uyduya geçince yabancı kanallara geçince tekrar tursata daki kanallara geçemiyorsun sinyal yok yada tam tersi yabancı uydu dan tursata geçince geri yabancı uyduya geçiş yapamıyorsun sebeb nedir anlamadım

  17. çetin 19 Şubat Pazar 2012 0:13 #

    Arkadaşlar ben yaptım oldu. bende turksat 1c ve 1b var. 1b den aradım kanalların hepsi çıktı. uydu cihazım vestel. Dediği frekansı yapın sonra otomatik aramadan turksat ı seçin ve aratın bu kadar basit.

  18. semra sevil 5 Şubat Pazar 2012 15:46 #

    işlem basamakları sırasıyla yaptım ancak kabul etmedi hata yazıyor ekranda uydu cihazım sunny marka

  19. hasan 23 Ocak Pazartesi 2012 12:26 #

    benimkisi 2a ancak 3 aya nasıl geçirebilirim

  20. suzan aydemir 18 Ocak Çarşamba 2012 23:04 #

    kurulum,uydu ekleme, turksat3a,yeni tp ekle , dediğiniz frekans sembol dikey hepsini yaptım fec3-4 bazı cihazlarda yokmuş tamam kanal arama dedim liste çıktı uydu ismi, arama modu auto şebeke arama kapalı lnb ayarı 9750-10600 aramayı başlat sonra kanal 0 kanal buluyor nerede yalnış acil lütfen

  21. malicelebi 22 Aralık Perşembe 2011 21:22 #

    arkadaşlar burada verilen frekans değerleri doğru değil. türksat 3a72a uydu frekansları farklı sanırım ben buradakileri uyguladım olmadı.dekoderimi önce fabrika ayarlarına aldım sonra tp listesinden kalite ve seviye oranı en fazla olan değerlerde kanal araması yaptırdım tüm kanalları buldu.

  22. semih 6 Ağustos Cuma 2010 3:52 #

    tp ekle diyorum 12731 yazıyorum geçersiz frekans diyor ne yapacağım mail etın bana lütfen

  23. arif mert 13 Aralık Pazar 2009 23:30 #

    arkadaşlar kafayı yiyorum otomatik arama için uydudan ne yapıcam hangi frekansları ayrıca türksat 1b ve 1c var diğer türksatlar yok kanallar orayamı kaydı yoksa otomatik aramada hangi uyduya girip hangi frekans ve sembol oranını gireceğim yardım lüten

  24. Megabyte 8 Kasım Pazar 2009 14:48 #

    Ya iyi güzel anlatmışsınızda , hiç demiyonuz şu sorunlar çıkarsa bunu yapın , öyle olursa böyle yapın diye . Ben bütün ayarları yaptım ama girdiğim frekanslarda ve ayarlarda bir türlü kalite sinyali algılayamadım . Buna bir çözümü olan varmı . Şu an diğer tp lerdeki kanalları izliyorum

  25. musti 18 Eylül Cuma 2009 15:31 #

    dediğiniz bütün uygulamaları sırasıyla yaptım ama arama başarısız dedi fabrika ayarlarına da döndüm yine arama başarısız dedi ne yapmalıyım?

  26. M3 + EVO X 9 Eylül Çarşamba 2009 0:32 #

    BÜTÜN BİLGİLER BU SAYFADA VAR EVET KABUL EDİYORUM AMA BENİM ŞANSIM YANIMDA YOK ONU NEREDEN AYARLAYABİLİRİM BİLEN VARSA… ŞAKA Bİ YANA HERŞEYİ YAPIORUM AMA YİNE DE OLMUYOR YARIN PARAMA KIYACAĞIM VE UYDUCUDA UYDUMU YAPTIRACAĞIM SİNİR SİTRES YAŞAYAMAM DAHA FAZLA… SAĞLIĞIMA YAZIK BENİM VE SİZİNDE BENCE BİR KAÇ DENEMEDEN SONRA OLMUYORSA GİDİN YATIN VE KAFANIZI DİNLEYİN DERİM BEN KOLAY GELSİN ARKADAŞLAR…

  27. mesut 5 Eylül Cumartesi 2009 1:27 #

    benim uydu bazı tn göstermitor ne yapabilir ayrıca hotbirt bağlarsam yanına şifrelenen maçları seyrede bilir miyim ? Örneğin trt de almanya ligi maçlarını
    gibi cevabınız e postama atarsanız sevinirim

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 64 takipçiye katılın

