Gazzeden Resimler İnsanlık dramını sessizce anlatan fotograflar

10 Oca

Daha fazla Filistin ve Gazze resimleri görmek ve yüksek kalitede indirmek için bu linke tıklayın

Filistin resimleri gazze resimleri intifada fotograflar download indir bedava full

23 Yanıt to “Gazzeden Resimler İnsanlık dramını sessizce anlatan fotograflar”

  1. muhammed 14 Ağustos Cumartesi 2010 at 17:22 #

    bunların hepsinin hesabı sorulacak tek tek

  2. segi saç 8 Mart Pazartesi 2010 at 22:06 #

    sizlere yardım edemedigim için sanki çok büyük bir yükün altındayım affedin beni ama şunu hiç unutmayın ki biz size yadım edemessek bile allah sizleri ve israilin size yaptıklarını görüyor

  3. segi saç 8 Mart Pazartesi 2010 at 21:58 #

    allah israilide yahudiler gibi naletlesin inşallah AMİN!

  4. zulum 21 Ocak Perşembe 2010 at 19:51 #

    insafsız bu adamalr

  5. drama_şahid 1 Kasım Pazar 2009 at 14:20 #

    bize Burda Sırt Çevirenlere Masum çocukları Duvar Kenarında sıkıştırıp Kolunu Bacağını kırasıca ellriyle kıranlar Bunu burda Ödemezsiiniz Ki Allahımm bunu sizin Yanınıza koymaz ama bilinli bu dünyanın öteki yüzüde var ozamn hesap vakti geldiğinde gör bak sonuuzz nere

  6. İlahi Sözleri 26 Temmuz Pazar 2009 at 5:46 #

    sdadasdsa

  7. ronaldinho 7 Şubat Cumartesi 2009 at 23:13 #

    israili Allah kahretsin

  8. muhammet 1 Şubat Pazar 2009 at 17:57 #

    ben bu israilin anasını kökünen kazırım ha bune ya içim gitti

  9. selim 30 Ocak Cuma 2009 at 14:37 #

    sdadasdsa

  10. sena akgun 20 Ocak Salı 2009 at 21:38 #

    allah o cocuklara yardım etsin.allah onları belsını versin.

  11. sena akgun 20 Ocak Salı 2009 at 21:37 #

    allah onlara yardım etsin.allah isralilin belasını versin.

  12. Orjinal Delikanlı 20 Ocak Salı 2009 at 11:59 #

    İsrail gerçekten tam bir terör devleti.

  13. DILHAR 19 Ocak Pazartesi 2009 at 12:41 #

    yaşasın hakların kardeşliği kahrolsun ABD,İSRAİL , başbakan a sesleniyorum lütfen durdurun elinizden ne geliyorsa

  14. gakmanülsevin 18 Ocak Pazar 2009 at 15:14 #

    bunun adına savaş demezlaer bu sadece katlıyam bu olayı şiddetle kınıyorum.çünkü bu olayı yapanlar insan olamaz.bunu play stion oyunu zannediyo alçaklar.ama yanlız ve sahipsiz değil müslüman kardeşlerimizin hep yanındayız.

  15. hasan huseyın 17 Ocak Cumartesi 2009 at 11:14 #

    acaba tukiyede aldıklarımız yiyecekler malzemeler nereye gıdıyor biz bunları dusunuyormuyuz.turkiyede aldıgız hersey isril malları oparalar bomba olarak kardeslerımıze dusuyor lutfen israil mallarını almayın.

  16. şahin 16 Ocak Cuma 2009 at 10:35 #

    insan katillerine lanet olsun onları vefasızca izleyenlere yazıklar ılsun nerde insan hakları nerde av mahkemeleri

  17. Leave a Reply 15 Ocak Perşembe 2009 at 21:46 #

    bu vahşeti yapanlar insan olamaz allah korkusu olan bunları zaten yapmaz allah yardımcıları olsun ordaki nsanlrın biz müslüman olarak elimzden gelen yardımı yaptık kocaeli ili olarak dualarımız her an gazzeli müslüman kardeşlermizle

  18. ÖZGE 15 Ocak Perşembe 2009 at 20:58 #

    ALLAH KORKULARI BİRAZ OLSUN OLSAYDI SUAN BUNLARI YAPMAKTAN ÇEKİNİRLERDİ ONLARA GÖRE MÜSLÜMAN ÖLDÜRMEK KATLETMEK SEVAP GİBİ GELİYO ALLAHA HAVALE EDİYORUM VE ELİMİZDEN GELDİĞİ KADAR YARDIM ETMEYE ÇALIŞALIM ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN….. TÜRKİYE YANINIZDA UNUTMAYIN…

  19. ......... 15 Ocak Perşembe 2009 at 20:43 #

    ben onlara diyorumki allah sizin belanızı versin siz insan degilsiniz siz hayvansınız size denilcek hiç bişi bulamıyorum sizin hayvandan farkınız yok o çoçukların hesabını nasıl vericeksiniz gün gelince onları annesi ve babasından ayırdıgınız için onlar sizin suratınıza tükürücek gün gelicek bizde tükürücez.Ama bilinki bu milletin içindem bir tane daha mustafa kemal atatürk çıkıcak ve o bu milleti kurtarıcak.allah sizin belanızı versin size denilcek tek laf bu degil ama bizim size yapabilecegimiz ve söyleyecegimiz tek şey bu.ama o çoçuklar sizin suratınıza tükürücek.ben sadece orada anne ve babasını kaybetmiş çoçuklara büyüklere ve tüm yardım bekleyen kişilere söylüyorum biz türkler hep sizin yanınızda.

  20. kübra korkmaz 15 Ocak Perşembe 2009 at 19:46 #

    allahtan korkan bir insanı inciltmez bırakın insanı karıncayı bile inciltmez siz israiller hayvandanda ötesiniz hayvanlar bile sizin yaptıgınızı yapmaz siz insanmısınız hayvanmı bellide degil ama siz hayvan olamasssınız hayvanlar siizn yaptıgınızı yapmazlar sizi allaha havale ediyorum elimden gelse gazzeye yardım ederim:(

  21. büşra nazik 15 Ocak Perşembe 2009 at 12:17 #

    Allah’ım sen yardım et ordaki kardeşlerimee…

  22. erbatur 14 Ocak Çarşamba 2009 at 12:10 #

    ama gün gelecek bunların hepsinin hesabını o destekçi amerikada bu faciaları yapan israil köpekleride hesap vercek.benim için dünyada birgün vardır oda bu israil köpeklerini, türk bayrağının sallandığı iple boduğum gündür. onların aldığı nefes kadar savaş kazanmış milletiz. aldıkları nefes kadar konuşsunlar. ama şunu bilinki bir gün bunun öcü alınacaktır. aynı hıttindeki gibi. elbet bu dünyaya selahattin eyubiler, mustafa kemaller gelecektir bunların öcü elbet alınacaktır. zulüm yapıyolarsa zulmün alasını yaparım yaparız

  23. ömer 12 Ocak Pazartesi 2009 at 19:32 #

    allahsize yardım etsin allah israilin belasını versin

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 66 takipçiye katılın

