Telefon arıza bildirimi kaydı bildirme

26 Oca

Telefon hattınızda herhangi bir arıza oluştuğunda giderilmesi için mutlaka Türk Telekom‘a başvurmanız gerekmekte. Arıza bildirimi yapmak için üç farklı seçeneğiniz bulunmakta

  • 121 Arıza Kayıt Servisini aramak 
  • Bağlı olduğunuz  Telekom müdürlüğüne gitmek
  • Üçüncü ve en pratik seçenek ise Bu işlemi internet üzerinden gerçekleştirmek

Telekom’un online arıza kayıt
servisini kullanarak telefon hattınızla ile ilgili arızayı sisteme
tanımlayabilir ve bu arzanın durumunu izleyebilirsiniz.


Bu servis sadece telefon hatları için değildir. Bu servisi kullanarak ÖZEL DEVRE, ÇAĞRI, NOKTADAN NOKTAYA, TELEKS, ISDN ve ANKESÖR Hizmetleri için de arıza kayıt ve sorgulama yapabilirsiniz

Her iki servise kısa yoldan ulaşmak için aşağıdaki bağlantılara tıklayınız.

27 Yanıt to “Telefon arıza bildirimi kaydı bildirme”

  1. mihriban 11 Haziran Çarşamba 2014 at 12:47 #

    tlf .aylardır şehir dışını aramıyo. erzurum arızayı bulamıyo internet sitenizi boşa acmışsız yıc bır sıtenız acılmıyo

  2. almina 22 Mart Cumartesi 2014 at 19:37 #

    yanlış numara yazdım nasıl iptal edebilirim arızayı

  3. ayla yadın 3 Ağustos Cumartesi 2013 at 12:46 #

    adım ayla aydın ev telefonumuz sabahtan beri çalışmamamakta ve hiçbir ses ve aramada yapılamamaktadır bize bunun neden kaynaklandığını açıklmanız ve telefonumuzun en kısa sürede yapılmasını talep etmekteyim lütfen yardımcı olun teşekkürler….

  4. Mehmet ferikoglu 7 Aralık Çarşamba 2011 at 17:05 #

    3 gündür arizamin giderilmesini bekliyorum 4 defa ariza kayit islemi gerceklestirdim ,sikayette bulundum ama hala gelip sorunu cözen yok. Ariza kayit olusturduktan kisa bir sure sonra arizaniz giderilmistir dime mesaj geldi cep telefonuna dondum kaldim oylece gelen giden yok ariza devam ettigi halde sorun giderilmistir deniyor bence turktelekom bes para etmez pes artik

  5. Nebil uçak 25 Eylül Pazar 2011 at 19:34 #

    Devlet 25 Eylülde bankalara yatırdığı emekli maaşlarını daha hala yatırmadı.

  6. goce delcev 19 Eylül Pazartesi 2011 at 2:12 #

    Faydalı bilgiler için teşekkürler.

  7. tekin demir 12 Haziran Cumartesi 2010 at 13:19 #

    öncelerden üye idim ama busorun olmazdı şimdi telefonu elimize dahi almak istemiyoruz cünkü telefon calışmıyor ben ozaman süs icinmi aldım

  8. ismail çetin 11 Mayıs Salı 2010 at 13:39 #

    telefonumuz bozuk bandırma/doğanpınar köyü’de oturuyorum acilen yapılmasını bi bakılmasını istiyorum dikkate alın lütfen

  9. mehmet ali zeren 27 Ocak Çarşamba 2010 at 22:50 #

    02126692678 nolu evimizin telefonu arızalı .
    arızaya yazdım gönderemedim.
    nasıl gönderilecek ve tamirini yapın lütfen.

  10. melisa 27 Ocak Çarşamba 2010 at 13:29 #

    ben öğrenciyim ve telefonla annem ve babamla konuşuyorum bi tane buton koysanız ölüyomusunuz :(

  11. MURTAZA 27 Ocak Çarşamba 2010 at 13:11 #

    ARIZA BİLDİRİMİ İÇİN UZUN SÜRE UĞRAŞTIRIYORSUNUZ. KAYDET BUTONU YOKKK.BU SAYFAYI NEDEN GÜNCELLEMİYORSUNUZ. ZAMANIMIZI ALIYORSUNUZ.

  12. Kahramanmaraşlı 25 Ocak Pazartesi 2010 at 21:49 #

    kardeşim kepazelik bu yaptığtntz nasıl aruza bildireceğiz kaydet yok, gönder yok nyani türk telekom sadece üçkaatçı olmuşsunuz birde kampanya yok ücretsis falan hepsi yalan takke düştü kel göründü.Dürüst olun kardeşim dürüst bilirsiniz dürüstlük hazinedir.

  13. mehmet 21 Ocak Perşembe 2010 at 18:45 #

    arıza bildirimi yapıyorum ama kaydet bütonu yoktur arıza bildirimini hangi siteden yapmam lazım lütfen bildirin

    • erkan 23 Ocak Cumartesi 2010 at 19:43 #

      adım ERKAN KULAKSIZ ben iş yeri sahibiyim,malum benim işim telofonla fax vb.. sürekli oluyor,şikayetlerin hepsini okudum umarım bende magdur kişilerden olmam,sedece 1 kez yazarım şikayetimi
      gerisi sizin işiniz .geregini yapmaktan çekinmicemi bilmenizi isterim.

  14. Batuhan Kaşoğlu 12 Ocak Salı 2010 at 10:43 #

    Kardeşim adamla dalga geçer gibi site kurmuşsunuz 1 saat uğraş formu doldur kaydet butonu olmasın bu ne yaa bu telekomun sitesimi yoksa başka bir sitemi madem yapamayacaksız ne diye böyle bir başlık açarsınız

  15. ali 11 Ocak Pazartesi 2010 at 16:50 #

    4 gündür bekliyoruz hala arıza düzelmedi.internet siteside hiç bi işe yaramıyor.bi şekilde çare bulun artık

  16. abdullah altınok 9 Ocak Cumartesi 2010 at 15:03 #

    kardeşim arıza bildiremiyoruz bu ne biçim iş ya biraz ciddiyet faturayı göndermesini biliyorsunuz birazda arızalara bakın orada oturun gelsin paralar oh be terkedicem bu ülkeyi ya bıktım ya duy sesimi avrupa avusturulya amerika yada çin

  17. imran 5 Ocak Salı 2010 at 14:35 #

    ya benimde komşumuzun telefonu arızalanmış bilgileri giriyorum ama kaydet butonu aktif değil lütfen aktif hale getiriseninz seviniriz yoksa kadın telefonla konuşma yapamıyor

  18. ışık solmaz 5 Ocak Salı 2010 at 13:53 #

    eşim elazığda bir korakolda asker oranın tlfnları çalışmıyo iki gündür bildire bilsem arızayı ben bildircem

  19. nilufer 30 Aralık Çarşamba 2009 at 0:05 #

    arıza bildiremiyorum.Nedeni kaydet butonu aktif değil.İnternetten arıza bildirin hizmetiniz yok bence.

  20. nilufer 30 Aralık Çarşamba 2009 at 0:03 #

    arıza bildiremiyoruz.Biraz duyarlı davranırsanız kaydet butonunu aktif hale getirebilirsiniz.Yoksa internet arıza bildir sayfanızın hiç bir anlamı yok.

  21. ali 24 Aralık Perşembe 2009 at 1:21 #

    arıza bildiremiyoruz lütfen kaydet butonunu aktif hale getirin……….

  22. ahmet ali 20 Aralık Pazar 2009 at 14:32 #

    ARIZA BİLDİRİME GİRİYORUZ KAYDET AKTİF DEĞİL. NASIL ARIZA BİLDİRECEĞİZ?

  23. Nezriye ışık 10 Aralık Perşembe 2009 at 17:01 #

    bizim aramamız hergün kayıt ediliyor ama hala gelen giden yok artık çaresine bakılmasını rica ediyorum…..:(
    ,

  24. metin özyolcu 13 Kasım Cuma 2009 at 12:05 #

    1997 den itibaren benim tlf çalışmiyor bızler ağrı arıza mudrluğune başvumamıza rağmen tamam kış bitsın yaparız yaz geldımi kablumuz yok derler ama 30 aboneli bir köye 3 yılda yapılmıyorsa ama yetklilerın dikatıne arzederim

  25. 02126810253 27 Mayıs Çarşamba 2009 at 14:13 #

    benim acilen telefonumu yapilmasını istıyom herzaman böyle sorun yaşıyorum yeter artık bıran önce şunu yapsanız cok ıyı olur defalarca bildirri yapıyom gelın yapın kımse yapmıyo lutfen biran önce gelin bakın şuna..

  26. habermerkezi 26 Ocak Pazartesi 2009 at 15:34 #

    teknozade.com adresinden alıntılanmıştır.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 64 takipçiye katılın

