Ferhat Göçer – Götür Beni Gittiğin Yere – Ferhat Gocer klip izle Dinle indir

16 Kas

Ferhat Göçer – Götür Beni Gittiğin Yere & Çok Sevdim İkimizi

15 Yanıt to “Ferhat Göçer – Götür Beni Gittiğin Yere – Ferhat Gocer klip izle Dinle indir”

  1. cemre 5 Ağustos Perşembe 2010 at 11:33 #

    süper şarkı yha

  2. ibrahim 1 Mart Pazartesi 2010 at 20:47 #

    tek kelimeyle süper ben reple takıldığım halde şu ana kadar dinlediğim tüm replerden güzel klibide bi komik ni üzücü ferhat göçeri tebrik ederim

  3. betül 5 Şubat Cuma 2010 at 14:38 #

    çooookkkkk güüüüüüüüüüüüüzel

  4. asya 3 Şubat Çarşamba 2010 at 22:40 #

    sizın şarkınız çok güzel ferhat abiiim….

  5. asya 1 Ocak Cuma 2010 at 15:06 #

    çok güzel yorumlanmış benimde doguda canım var ve o benim birtanem tarkan seni çok seviyorum aşkım tüm mehmetçilerimize allah yardım etsin

  6. candan ünal 27 Aralık Pazar 2009 at 21:26 #

    seizin sesiniz hem çok güzel hemde bu şarkı çok acıklı dinlerken ağlıyasım geliyor

  7. duygu 27 Aralık Pazar 2009 at 14:07 #

    çok güzel olmuş doğuda askerlik yapan memetciklere allah sabır versin

  8. duygu 26 Aralık Cumartesi 2009 at 19:16 #

    bu şarkı çok üzel ferhat göçer çok güzel yorumlamış sesi çok güzel uymuş bu şarkı karşılıksız ama benim çok sevdiğim aşkıma gelsin doğuda askeri sevgilisi kocası olu olan herkeze allah sabır versin benim tererüstlere bir sözüm var siz bu ülkeye zarar vermeye ve almaya çalışıyorsunuz atatürke ihanet ediyorsunuz eğer atam olmasaydı siz doğamassınız şerefsizler

  9. bahar 19 Aralık Cumartesi 2009 at 15:09 #

    harika yorumlamış!ömrmdeki en değerli varlığıma,
    ahmetime gelsn……..

    • berna 8 Haziran Salı 2010 at 12:06 #

      arkadaşım duygu bak bişey yazdım berna isimli yazıyo oku lutfen rica edeyom… doğu denınce aklınıza düşmanlı geliyo olurmu??? ya böle tabiki olmaz..doguda evet apoyu desteklıyolar evet yanlış yapıyolar kendı haklarını savunuyolar fakat apoyu desteklemeselerde olur.yani hak haktır sonuçta ben doguluyum inkar etmıyom fakat apoludegılım hakkımı savunabılırım bende ama kendım aposuz haksızmıyım…

  10. dilşat ÇETİNKAYA 5 Aralık Cumartesi 2009 at 15:23 #

    süper yani

  11. aarasd 30 Kasım Pazartesi 2009 at 19:30 #

    izleme o zaman

  12. GeCe GöZLüMMM....... 23 Kasım Pazartesi 2009 at 17:35 #

    şarkı süper kılip güzel sanatçının sesi SÜPER

  13. NİGAR 20 Kasım Cuma 2009 at 4:29 #

    cok güzel süper bı sarky klibide harika

  14. buse 18 Kasım Çarşamba 2009 at 18:16 #

    super sarkı klibte guzel olmus tskler herkese bu sarkıyı ızlıyınce aglıyorum

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 64 takipçiye katılın

