Tokat’ın Reşadiye ilçesine bağlı Sazak köyü yakınlarda şehit olan 7 askerin kimliği

7 Ara

AA muhabirinin aldığı bilgiye göre, ilçeye bağlı Sazak köyü yakınlarda teröristlerce pusuya düşürülen askerlerden

Uzman çavuş Harun Arslanbey (Adana)
Er Onur Bozdemir (Adıyaman),
Er Kemal Pide (Ordu),
Er Ferit Demir (Muş),
Er Yakup Mutlu (Muş),
Er Cengiz Sarıbaş (Giresun) ve
Er Fatih Yonca’nın (Hatay) şehit olduğu öğrenildi.

Saldırıda Uzman Çavuş Yusuf Öztürk ile erler Emrah Mandıralı ve Arif Temel’in yaralandığı belirtildi.

Yaralı askerlerden uzman çavuş Öztürk ile Mandıralı’nın Niksar Devlet Hastanesi’nde tedavi altına alındığı kaydedildi.

AA

7 Yanıt to “Tokat’ın Reşadiye ilçesine bağlı Sazak köyü yakınlarda şehit olan 7 askerin kimliği”

  1. serdal öçaldı 30 Aralık Perşembe 2010 23:54 #

    ben 1997-1998 de çilhane karakolunda görev yaptım hainler yine pusu atmışlardı 4 vatan evladını şehit ettiler oraydım hepsine allahtan rahmet diliyorum

  2. ünal demir 11 Mart Perşembe 2010 20:52 #

    helal sana ünal bey kardeşim senin gibi duyarlı insanlara bu memleketin ihtiyacı var

  3. Emin 8 Aralık Salı 2009 11:22 #

    Türk Milletinin Başı Sağolsun.
    Bingölde verdiğimiz şehitlerimizin faili ERGENEKON’muş ya!Tokat Şehitlerimizin Failidemi ERGENEKON!

  4. hakan 8 Aralık Salı 2009 0:45 #

    ben bir kürt olarak utandım istedikleri dil mi istedikleri eğitim mi istedikleri özgürlük mü o halde bunu söylim ben kanla gelecek dile eğitime lanet olsun eğer bu bide mehmetcik kanıysa allah belanızı versin her kim yapmışsa evine ateş düşsün neden gerçekleri göremiyoruz birileri bir parmak hareketiyle bizi birbirmize düşürüyor ben bir muşlu olarak çok üzüldüm iki şehidmiz var diğer illerede memleketimede baş sağlığı diliyorum.demokratik açılımmış allahtan demeokratik bide demokratik olmasaydı ne olurdu çok merak ediyorum.akp kepçe dtp kazan mhp chp tuz biber başka bişey deil bu kanlı siyaset dursun artık kimse ölmesin biri din üzerinden siyaset yapıyor din çarpsın belki biri laiklik diyo laiklik götürsün seni geri getirmesin inşallah biri şehitler diyo ne olur bırakın artık bari ahirette rahat olsunlar cefayla öldüler kesin çözüm bulun esnek çözüm deil kopan ipi ateşle yakıp yapıştırıyosunuz düğüm atmıyosunuz ve o yaıpıştırdığınız kopmaz dediğiniz ip kopunca bunlar oluyo neden tarihimizi unuttuk biz çanakkale sakarya kurtuluş savaşı kahramöanlarının torunlarıyız onlşarı örnek alaım birlik olalım gün bugündür türk kürt çerkez laz herkes bu savaşlarda bedel ödedi bu taopraklarda torunları birbirni yesin die deil huzur beraberlik kardeşlik içinde yaşasınlar die savaştı onların emanetine hiyanet ediyoruz saygısızlık yapıyoruz dönün bu cahillikten

  5. ünal demir 7 Aralık Pazartesi 2009 21:29 #

    Tüm halkımızın bası sağolsun,Şimdi soruyorum şimdi akp ve sayın başbakan bu olayı nasıl acıklıyorsunuz. Cumhuriyet tarihinde acaba mecliste bu kadar net kendilerini pkk temsilcisi olarak ılan eden terorüs millet vekılleri tc. cumhuriyetini tehtit ediyor niçin görmemezlıkten geliyorsunuz.Hiçmi vicdanınız sızlamıyor.Ana kuzuları izinden dönüyorlar ve hainler pusu kuruyor.Ve siz acilım ne acilımı kanı bozuk azınlıklara teslim olmaz bu millet bunu iyi bilin millet sokaga inerse siz nereye kacarsınız.Ünal demir………. ismimim yanlanmansından rıca ediyorum

  6. Vatan Evladı 7 Aralık Pazartesi 2009 21:12 #

    Öncelikle tüm halkımızın başı sağolsun Allah bu teröristlerin belasını versin Açılım açılım diyolar MİLLETİN ocağını yıkıyorlar. Bırakın acılımı felan Yarın adamlar evimizede girip bizi öldürür.. ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ

Trackbacks/Pingbacks

  1. WP Demo » Blog Arşivi » Tokat’ın Reşadiye ilçesine bağlı Sazak köyü yakınlarda şehit olan 7 askerin kimliği - 10 Aralık Perşembe 2009

    [...] Tokat’ın Reşadiye ilçesine bağlı Sazak köyü yakınlarda şehit olan 7 askerin kimliği Aralık 7th, 2009 Diger, Haberler | etiketler: bozdemir, cengiz, cengiz sarıbaş, fatih-yonca, [...]

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 64 takipçiye katılın

