KCK İddianamesi’nin tam metni

8 Haz

Hüseyin YILMAZ : Yok yav güç kapasitede yok ……. Yok ….. perişan eder.

Turan GENÇ : Yurttaş hareketini ben sana söyleyim bitiren yurttaşın dili ve zihniyeti oldu.

Hüseyin YILMAZ : Aynen

Turan GENÇ : Ee Odur yani. Yoksa bu çalışmanın geliştirilmesi gerekiyordu

Hüseyin YILMAZ : Yav benim kızdığım şey şudur yani yürütme ……. Dedim ki yav Allah aşkına yani şimdi bu arkadaşlar bu değerler böyle çar çur edilmesine seyirci kalmak ….. olay değil dedim hele ben ben gerçekten orda kalkıp köklü bir öz eleştiri vermeyi isterdim yani derinlik böyle sudan bahane şeylerle değil bu kadar bu arkadaşlar birbirleriyle düştüğü, bu kadar değerlerin çar çur edildiği ………………..… bilmem yurtdışında yerlerinin örgütün imkanlarıyla sağlandığı şeyine seyirci kalan sözcüler TÜRKİYE YÜRÜTMESİ gerçekten utanç verici bir pozisyondadır. Ben kendilerine arada konuştum Hüsnü’ye dedim bu ne iştir ya. Dedim hele şimdi bu yöntemsizliğe bak sen kadrolarla halk delegelerini bir araya getirmişsin özgür yurttaşı tartışıyorsun dedim bu çok doğru değil. Bu halktan gelen delegelerin ciddi duygu kırılmasına katkısı var başka hiçbir şeye katkısı olmaz. Şimdi diyelim özgür yurttaşın yürütmesi ile ayrı toplantı yapmaması lazım ….. gelsin ben platform yapıyorum arkadaşlar katılsın tutumlarını belirlesinler

Turan GENÇ : Hüseyin ağa bak şimdi ben bu tartışmaya katılmadım

Hüseyin YILMAZ : Bu tür tartışmalar arkadaşları geliştirmez, arkadaşları kırıyor

Turan GENÇ : Şimdi ağa bak sinirleniyorsun bak hareketin yaklaşımını ……

Hüseyin YILMAZ : Hıı

Turan GENÇ : Hareketin yaklaşımı doğru değil bi sefer, adam Cuma geçenlerde diyor ……. Bu çalışma daha başından beri Özgür yurttaş hareketine cephe oluşma dayatılıyor. İşte bi eylem düşünmüş ondan sonra örgütlenme büyüyor. E yurttaş çalışması bunu aşıyor diyo. Bak bu son toplantıda arkadaşlar …….. dedi abi biz yanlış yapmışız ……. Operasyon olmasaydı da …………

Hüseyin YILMAZ : Haaa. Katılıyorum.

Turan GENÇ : Şimdi arkadaşlara demiş ki ŞERVAN ŞERVAN çalışmasını yürüteceksiniz SERHİLDAN yürüteceksiniz ÖRGÜTLENME olacak

Hüseyin YILMAZ : Yav bunların çoğunda ruh kalmamış ….. onun için diyorum yani değerler çar çur edilmesine seyirci kalınmış gerçekten bu arkadaşlar perişan edilmiş ya dökülüyorlar dökülüyorlar. Ramazan da değil

Turan GENÇ : Şey Şimşek mi?

Hüseyin YILMAZ : He he

Turan GENÇ : O da …..

Hüseyin YILMAZ : Hııı

Turan GENÇ : O da ……

Hüseyin YILMAZ : Tabi

Turan GENÇ : 2 yıl önce Türkiye yürütmesi ile yurttaş hareketinin birleşmesi konusu tartışılıyordu. Biz o zaman kabul etmedik. Şeklinde olduğu

KCK/TM ile alakalı olarak yapılan operasyon kapsamında KCK/TM üyelerinin kaldığı Diyarbakır merkezinde bulunan Galeria alışveriş merkezinin üst kısmında örgüt evi olarak kullanılan evde yapılan aramada mutfak dolabı içerisinde KCK/TM mensupları tarafından hazırlanan el yazılı şemanın ele geçirildiği,

Şemanın;

İlimiz Yenişehir İlçesi, Elazığ Yolu, Galeria Alış Veriş Merkezi, B- Blok, No:4/12 sayılı adreste yapılan aramada el konulan ve üzerinde EGEM OFFİCE NOTEBOOK ibaresi bulunan telli defterin, tarafımızca kırmıza kalemle 424 ve 425 rakamları ile numaralandırılan sayfalarındaki KCK ŞEMASI

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: