Aras Bulut İynemli Kimdir?

18 Ara

Aras Bulut İynemli

Aras Bulut İynemli oyunculuğuyla herkesin gönlünü fethetti. Peki, kimdir İynemli? İşte bilinmeyenleri…

”Öyle Bir Geçer Zaman Ki” dizisi oyunculuk sektörüne birçok yeni yetenek kazandırdı. Özellikle dizide Mete rolünü canlandıran Aras Bulut İynemli, son günlerin en çok konuşulan ismi.

İstanbul Teknik Üniversitesi Uçak Mühendisliği Bölümü’nde öğrenci

Babası Ali Kaptan’dan yediği dayak sahnesinden sonra son bölümde evi ateşe verdiği anlardaki oyunculuğuyla göz doldurdu. İynemli’nin çok iyi bir ses tonu ve üstün bir yeteneği var. 20 yaşındaki genç oyuncu dizi uğruna eğitim gördüğü İstanbul Teknik Üniversitesi Uçak Mühendisliği Bölümü’ndeki kaydını dondurmuş. Ancak bu konuda yere sağlam basan bir isim. Dizi tuttuktan sonra okula ara vermiş. Ailesi önce karsı çıkmış ama sonradan oyunculuk hevesine saygı göstermişler.

Geleceğin starı olarak gösterilen İynemli’nin dizide rol alması ise oynadığı reklam filmleri sayesinde olmuş. Yönetmen reklam filmlerinden gördüğü oyuncuyu deneme çekimine çağırmış ve rol onun olmuş…

Oyunculuğa başlama öyküsüne gelince…

İynemli onu şöyle anlatıyor: "Ağabeyim tiyatrocu, ablam da ses sanatçısı. Ağabeyim beni cast ajansına yazdırmıştı, reklamlarda oynuyordum. Ama annem "Evde zaten iki sanatçı var" diyerek, okulda da iyi bir öğrenci olduğum için başka bir mesleği tercih etmemi istedi. Ben de uçak mühendisliği bölümüne girdim."

Mete’nin aksine babasıyla arası çok iyi

Mete’nin aksine kendi ailesiyle ilişkileri çok iyi Aras’ın. O Mete’nin hırçınlığını sevgi eksikliğine bağlıyor ve canlandırdığı karakteri söyle anlatıyor: "Küçüklüğünden beri babasını görmüyor. Şimdi onun en değerli varlığı annesi ve ablası. Evin erkeği olmaya çalışıyor. 15 yaşında olduğu için de bunu tam anlamıyla başaramıyor ve eksikliğini yasıyor."

Kendi ailesiyle ilişkilerine gelince…

Onu da "Bizim de ailevi tartışmalarımız oldu ama hiç sevgi eksikliği çekmedim. Benim ağabeyim de ablam da benden büyük. Onlar erken olgunlaşmamı sağladı. Hırçın bir ergenlik de yaşamadım. Babamla ilişkimiz çok iyi. Çok şımartmıştır bizi. Mesela annem ekmek almamı istediğinde babam bana kıyamaz kendi giderdi" diye anlatıyor.

Mete rolüne çok sıkı hazırlanmış İynemli

Genç oyuncu hazırlık aşamasında "1960’lı yılları araştırmam gerekiyordu. Yaşamadığım 0 yılları öğrenmek için kitaplar okudum, filmler izledim. Ben 20 yaşındayım. Ama Mete lise öğrencisi. Spor yapıyordum, daha küçük göstermek için bıraktım. Rejim yaparak dört kilo verdim. Saçlarımı da hafif değiştirdim. 60 ve 70’li yıllarla ilgili internette birçok araştırma yaptım. Annem ve babam da çok yardımcı oldu, merak ettiklerimi onlara da sordum" diye özetliyor.

Dizide mandolin çalan İynemli rolünün hakkını vermek uğruna bir süredir Bakırköy’deki Orpheus Müzik Kursu’nda mandolin dersi alıyor.

Aşka zaman yok!

İynemli’nin kazandığı şöhretten sonra Facebook’taki sayfasına binlerce ekleme talebi gelmiş, internette adına hayran siteleri açılmış. Bu kadar ilgiyi açıkçası kendisi de beklemiyormuş.
"Emeğimizin karşılığını alacağımıza inanıyorduk ama bir anda bu kadar ilgi görmeyi beklemiyordum. Okuldaki dizi izlemeyen fırlama arkadaşlarım ‘Oğlum bizi bile duygulandırmayı başardın’ dediler çok mutlu oldum" sözleriyle mutluluğunu ifade ediyor genç oyuncu.

Şu an bütün gözler üzerinde olmasına rağmen hayatında aşk yok. "Bu tempoda da uzun bir süre olmaz zannediyorum" diyor İynemli.

(Sözcü)

106 Yanıt to “Aras Bulut İynemli Kimdir?”

  1. gizem 11 Ocak Çarşamba 2012 18:49 #

    Yetenekli bi oyuncu sempatikte ama onun arkasndan kosan kizlar mal bence olgun olun kizim o size bkmaz hawalandi

  2. defne 19 Aralık Pazartesi 2011 1:14 #

    bende arası çok seviyorum kariyerindede başarılı olacağına inanıyorum

  3. bşra 11 Eylül Pazar 2011 23:24 #

    varrrya bitanesinn bigrsem senii yeterrr. bi kere yhaww.

Bir Cevap Yazın

