Tag Archives: Doğan Grubu

Doğan Grubu Maliye Bakanlığı ile uzlaşma masasına oturacak

24 Kas

Doğan Grubu için beklenen gün geldi. Grup, bugün yaklaşık 4,8 milyar liralık vergi cezası için aylardır uğraştığı Maliye Bakanlığı ile uzlaşma masasına oturacak

Geçtiğimiz aylarda vergi aslı ve faiziyle birlikte kesilen 4,8 milyar liralık ceza için bugün Doğan Holding Maliye’ye gidecek. ’24 Kasım’da Maliye’ye uzlaşmaya değil, derdimiz anlatmaya gideceğiz. Kim bilir belki haklı çıkacağız ve bizden özür dilenecek’ diyen Soner Gedik’in ise Mehmet Akif Ulusoy ile geçen telefon konuşmasının basına yansımasından sonra toplantıya katılıp katılmayacağı merak konusu. Şimdi gözler, Maliye’nin vergi borçları için uyguladığı uzlaşma sisteminde. Okumaya devam et

Gıda emperyalizmi, yoğurdu da elimizden aldı

6 Mar

eposta@kemalozer.com

Tarım Bakanlığı Fermente Sütler Tebliği‘ni değiştirdi. Güngör Uras, değişikliği “Yoğurdun standardı niye değişti? Çocuklarımızı tehlikeye atmayın!” başlıklı yazısı ile duyurdu ve kıyamet koptu.

Tarım Bakanı ise bir televizyon kanalına verdiği demeçte “Yoğurdu gönül rahatlığı ile yiyebilirsiniz. Açıklama yapanlar iyi niyetli değil” dedi.

İlk bakışta kavga Ak Parti, Doğan Grubu kavgası gibi görülebilir. Güngör Uras’ın böyle bir niyeti var mı bilemem ama sanmıyorum.

Okumaya devam et

Kemal Kılıçdaroğlu’nu Aydın Doğan Mı Vekil Yaptı?

20 Kas

Küçük yatırımcıya büyük darbe indiren tartışmalı İş-Doğan-POAŞ birleşmesinde Kılıçdaroğlu’nun rolü belgelendi. İşte vekilliğe giden yol ve ilişki ağı…
CHP’li Kılıçdaroğlu’nun küçük yatırımcıları zarara uğratan İş Doğan Petrol Yatırımları’nın POAŞ’a devir kararını veren yönetimde olduğu belgelendi. Okumaya devam et

Tecavüzcü Yüksel Dilsiz’i , Şener Eruygur neden öptü

12 Kas

Ergenekon’un firari generali Ersöz’ün tecavüzden ve Ergenekon’dan tutuklanan yakın adamı, Ersöz’ün bizzat Özkök için Urfa’ya gittiğini söyledi. Nedeni mi…

Ergenekon operasyonu başlayınca Rusya’ya kaçan Emekli Tuğgeneral Levent Ersöz’ün istihbarat elemanı olarak kullandığı ve geçtiğimiz günlerde çocukları taciz ettiği suçlamasıyla tutuklanan Yüksel Dilsiz, mahkemedeki ifadesinde Ersöz’ün eski Genelkurmay Başkanı Özkök ile üç bakanın telefonlarını dinlettiğini öne sürdü. Okumaya devam et

Erdoğan ve Doğan baltaları gömdü: CNN’e karasal yayın izni

5 Kas

Dünya Bülteni / Haber Merkezi

Doğan grubu ile Başbakan arasında polemik konusu olan CNNTÜRK-TV-5 karasal yayın hakkı konusunda anlaşma sağlandığı öne sürüldü.

Gazeteport adlı internet sitesinin iddiasına göre, Ak Parti ve CHP’nin RTÜK’e seçtiği üyelerin oy birliği ile kabul ettiği bir kararla, TV 5’in karasal yayın hakkı CNNTÜRK’e devredildi. Okumaya devam et

AKPARTİLİ VEKİLLER SAYESİNDE AYDIN DOĞAN RAHAT UYUYACAK!

4 Kas

Aydın Doğan ile Başbakan Erdoğan arasındaki kavganın dumanları tüterken ilginç bir gelişme yaşanıyor.

İki AKP’li vekilin verdiği önergeyle Aydın Doğan’ın uykularını kaçıran vergi yükü 800 milyon YTL’den 20 milyon YTL’ye düşürülüyor… Yani 800 trilyondan 20 trilyona…

BİR SATIRLA 800 TRİLYON GİDİYOR
Meclis Plan Bütçe Komisyonu’nda görüşülüp Genel Kurula sevk edilen “Bazı Varlıkların Milli Ekonomiye Kazandırılması Hakkında Kanun Tasarısı Aydın Doğan’a vergi affına dönüştü. Okumaya devam et

DOĞAN GRUBUNUN REYTİNG OYUNU

1 Kas

Esas gürültü bundan sonra kopacak!
Taha Kıvanç, Doğan grubunun reyting oyununu ve grubu bekleyen asıl tehlikeyi yazdı.

Seyreyleyin gümbürtüyü

Krizleri en yoğun hissedenin medya sektörü olduğu tespitinden hareketle gazete ve kanallarda mülkiyet değişimi bekleyen bir dostum var. Ona göre, 1994 ve 2001 krizleri medya için birer dönüm noktasıydı; şimdiki ‘global kriz’ de etkili olacak… “Çoğu medya organı el değiştirecek” deyip duruyor…

Dün, geçmişte ‘reklâm karşılığı şantaj’ yapmaya yeltenenlerin medya patronluğuna veda etmek zorunda olduğunu yazmıştım ya! Ne zaman eski günleri ve yanlış olayları hatırlatıp “Bu yanlışı yapanlar artık gazete patronu değiller” diye yazsam beni de aynı görüşte sanıyor.

Bunlar tamam da, el değiştirme aşamasında gazeteler var mı gerçekten? Okumaya devam et

Doğan’dan Atatürklü Şantaj

29 Eki

Doğan Grubu, reklam ambargosu yediği Turkcell’i dize getirmek için “Atatürk”lü şantaj başlattı. İşte belaltı vuruşun ayrıntıları.
Doğan grubu, reklam pazarlığında Atatürk’ü kullanmaktan çekinmedi. Grup gazeteleri, Turkcell’le reklam anlaşmazlıklarını, Can Dündar’ın Mustafa filmine sponsorluk tartışmasını kullanarak “çözmeye” yöneldi. Turkcell, uzun yıllardır reklam vermedği Doğan grubuna reklam vermeye Atatürk’ün kullanıldığı şantajla mecbur bırakılmak isteniyor.

Dün Doğan grubu gazetelerinden Vatan, Turkcell’in “bizim her kesimden müşterimiz var, bu filme sponsor olursak bir kesimi karşımıza alabiliriz” diyerek Mustafa filmine sponsor olmaktan vazgeçtiğini iddia etmişti. Grubun diğer gazetesi Hürriyet, bu iddiayı büyüterek internet sitesinini manşetine taşıdı. Okumaya devam et

CNN Türk’e karasal yayın izni çıktı kavga bitti

6 Eki

Yaşanan kavgaların ve Erdoğan’ın ‘’Doğan, CNN Türk’e karasal yayın izni verilmediği için saldırıyor’’ açıklamasından 1 ay sonra taraflar anlaştı. CNN Türk’e izin çıktı…

Doğan Grubu ile RTÜK Başkanı Zahit Akman’ı karşı karşıya getiren ve Başbakan Erdoğan’ın da saldırıların nedeni olarak açıkladığı anlaşma yapıldı. RTÜK ile Doğan Grubu CNN Türk’e karasal yayın izni verilmesi konusunda anlaştı.

Başbakan Erdoğan’ın ‘’Doğan grubu, Zahit Akman’a CNN Türk’e karasal yayın izni verilmediği için saldırıyor’’ açıklamasından bir ay sonra, RTÜK’ten sürpriz bir karar çıktı. RTÜK oy birliği ile Erbakan’ın TV5’i sayesinde CNN Türk’e karasal yayın izni verildi. Okumaya devam et

Hürriyet’i köşeye yatıran kozmik balonlar

6 Tem

Hürriyet'i köşeye yatıran kozmik balonlarErgenekon soruşturmasına karşı tavrı ile öne çıkan Hürriyet son operasyondan sonra 3 haberin ‘balon’ çıktığını ileri sürdü. Fakat bu haberler bakın ilk nerelerde yayınladı.

Ergenekon operasyonlarına karşı yayınları ile dikkat çeken Doğan Grubu’nun amiral gemisi Hürriyet ‘İşte Ergenekon’un üç kozmik balonu’ manşeti ile ters köşeye yattı. Emekli orgenerallerin gözaltına alınmasının ardından 4 günde 3 yalan haber yazıldığına yer verilen haberde, operasyon ilgili gelişmelerin bazı medya kuruluşlarına servis edildiği ileri sürüldü. Hürriyet, yalanlandığını iddia ettiği üç haberi de ‘servis’in kanıtı olarak sundu. Ancak haberlerden biri hiçbir gazete tarafından kullanılmazken, bir tanesi kardeş kuruluşu Kanal D’nin asparagası çıktı. Bir haberi de aynı gruptaki Radikal’in de geniş bir şekilde kullanması dikkat çekti. Hürriyet, servis edildiğini ve yalan çıktığını yazdığı haberleri ‘1- 7 Temmuz’da kaos çıkarılacak, 2-Çömez kaçtı, 3- Emekli Tuğgeneral Esener gözaltında’ şeklinde sıraladı. Hürriyet ‘balon’ dediği haberlerde üç kez ters köşeye yattı:

Okumaya devam et